Den första april.

Jag har faktiskt varken lurats eller blivit lurad idag. Däremot har jag stressat och blivit stressad!

Annika var här på morgonen och vi motionerade lite hästar, det gick OERHÖRT bra! Frågan är om den goda trenden håller i sig, något vi får svar på imorgon.
Annika är min räddande ängel när det kommer till hästar. Hon bor 6 km från gården och vi byter både tjänster och hästar. Tyvärr har hon valt att inte jobba med hästar (som hon är jätteskicklig på), men hon är jätteduktig på det hon utbildar sig till med. Så tack för att du finns!

Astrid och jag var i Västervik tidigare under dagen med, för att shoppa kläder, ta ut pengar och köpa något litet speciellt. Vad kommer ni få reda på imorgon, för då är det en speciell dag. :)

Sedan blev jag alldeles för sen till jobbet, då jag tänkte ta en "gen"väg över skogen. Vägen avstängd pga tjällossning.
Det är väl sånt man får räkna med när man bor såhär, något jag inte skulle vilja byta för allt i världen!

Over and out, för nu ska jag äta misslyckad omelett.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0