Gula Huset Svävar - Inget Hitta På!

Detta är inget hitte på!
Allt är sant!
Vi skriver vad som händer!

Igentligen tänkte jag skriva om min fördelsedagsdag och fantastiska skogspromenad, våren och medation. När jag tittade på venus från ett träd med mina samboare. Eller när Ichi attackerade bilarna. Men jag känner inte att skriva det.
(Maila [email protected] för specifkation, jag ser och hör allt)




Istället förmedlar jag här neda den verbala stämmning här ikväll. Tycker ni det är rörigt kan jag informera er att jag tycker det med.
Dem är seriösa:                                                Vänliga hälsningar // Per




" . . . . . . .  Tråpelaren såg fyrverkerierna gick nerdåt dom skulle åka på sig hynnyemoon sorgen gorde så fruktansvärt ont gick ut på bryggs vid vatten vid staden gick ut och satten mig precis där ser hur lizett häner på honom såhär gjorde så ont du vet att det är dig jag älskar det bara måste bli så min hjärna är makalös jag skulle vara drömmtydare det är fruktansvrär det sitte kvar i brösten jag vill ju fortfarande vara hos honom bara en liten ditalj det finns ju sex miljade människor på jorden en av dem kan vara den jag tro det vi ska släppa dennna diskutionen jag är dramatiska ha ha ha jag är dramatiskt jobbar du på dramaten eller jag är dramataen ha ha ha ha ha hakattjing I'm gessell arividatcki jag är dramaten hi hi hi ha ha h ah hi fina grejor jag det var finte he he he deila på söndag jag får vara så där angsnygg ige  första dagen  andra dagen avslutningsdagen däör satt den du kommer e´vara så sali så du går upp iblå lien rök jag ser framför mig när du går det låte rpoff poff poff kolla jag kan gå  ha ha hg aså lan man gör för attty prata men random person var är bichi the boy det blir ett långd unlägg daramaten allt fres fres i fres fres dramaten dra m,igbaklänge drematen hr gå¨r det inget bra jag tängekt absolur fres fres vvill gifta mig med mig det blir ju skit bra hej vad syr du med ja det har varait upptaget du ghar kommit till röstbrevöådan har du inte prata i telefgon är du helt säker på det har du skalgit fel nummer femton gånger upptaget har det vara i alla fall dsen kom röstbrevlådan fel nummer  ha ha ha ha ha oj det här är roligt inte för aalla ibland  men för mig jag är dramaten dassi hon är en hund ska vi uinte äta tårta j jag skiriver i jätte mycket sl´tycker uppdelninger bra har ju glasssen i kyklen också det är fint ta den jG BRUCKA OCKSÅ SKRIVA I JÄTTE MYCKET STYCKS UPPDELINGAR NÄR DU SITTER EN METER IFRÅN JAG KAN GÅ UT NU MED MEN IKVÄLL STÅR FSRS FARES HÖG PÅ LISTA HJAG ÄR INTE PÅ HUMÖR JAG FLIPPAR I MITT PRIVAT LIV HELT ENKELT Jag borde läsa den oändliga historien Ifind it hard det är många en på . . . . . . "







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0