Jag tar mig samman.

Jag sitter hemma och är jättesjuk. Eller, kanske inte jätte, men sjuk!

Mamma kom upp med en flaska whiskey och sa ungefär "drick dethär så blir du bra". Jojo, hade jag druckit det som fanns kvar däri hade jag varit redlös tills förkylningen gått över i alla fall.
Så då föreslogs det att whiskeyn skulle blandas med te. Sagt och gjort, jag tar första whiskeyte-klunken.

"UÄÄÄH! Det smakar ju... Jag tänkte säga fitta."
Men nu har en tredjedel av fittmedicinen gått ner i vilket fall. Och såhär glad är jag:




Erik är här och hälsar på och fixar dom sista fönsten. Han fick också whiskey (utan te) och blev såhär glad:




Astrid och Petter är såhär glada utan inblandning av alkohol:

Per är inte hemma, så hur glad han är har jag ingen aning om.


Freja: Det är inte alls så somrigt som det ser ut på bilden jag la in för ett tag sedan. Men jag såg blåsippor igår! Och du behöver inte oroa dig för självmordskatten, han har överlevt i 17(?) år, han överlever nog några till. Jag tror inte ens han är deprimerad, eller öht mår dåligt. Han bara lever, för att dö.


Nu ska jag ta mig samman och klunka i mig resten av äckeldrickat. Sen blir det apelsinjuice och vodka.
/Maria

Kommentarer
Postat av: billy

Låter ju precis som huskurerna här hemma :) lustigt att alla är så glada när du är sjuk..

2010-04-06 @ 18:16:39
Postat av: Freja

har väldigt svårt att tro att blandningen te och whiskey smakar fitta. men vem vet...

jag drömde att jag åt blåsippor och blev förgiftad häromnatten. jag blev typ hög. här är det snö och äckel och jag längtar söderut.

jag tycker synd om dig maria. men du verkar ju ha för jävvla trevligt sällskap så jag tycker inte jättesynd om dig.

hälsa självmordskatten och tipsa om hallon med grädde som sista måltid. kram och hälsa resten

2010-04-06 @ 20:24:01
Postat av: Anna

JAG VILL SE BILD PA MOPEDEN!!!

2010-04-13 @ 22:05:08
Postat av: erik lundberg

Hej du, det här är ett kanske o ortodoxt vis att skicka en faktura, men vad fan. Här har du kalaset med fönstrena. Och så här glad är jag idag. :) men tyvärr utan wisky



Om det kommer bort i Evas mailadressbyte.



Erik Lundberg



Faktura



Till

Eva Karlsson

Götehult

572 96 fårbo



Er ref. Erik Eva Karlsson Vår ref. Erik Lundberg



Fakturadatum 2010-04-15

Förfallodag 2010--05-15



Bygge av innerbågar till befintliga karmar

Arbetskostnad 20 000 inkl moms

Kunden står för material

Moms 25 % = 5000

-------------------------------------------------------------------------

Att betala 10 000 kr

Rot avdrag 10 000 kr



Erik Lundberg

Fönsterhantverk



Vårvädersvägen 4 i

222 27 Lund

telefon 0762 043458



Bank konto 9270-742 303 3 på Ica Banken



Företaget har FA-skattesedel

2010-04-15 @ 10:24:03
Postat av: Per Gustavsson

Ja du erik. Det var ett jävla sätt med fraktura! Men smidigt. Vad sägs som att sticka ut kanske andra helgen i Maj eller vilken helg som helst utom när ölands fältstation är.



Jag blit jätte glad av att läsa vad ni har skrivit och vad maria har skrivit men vet inte vad jag ska. Vill bara träffa er istället.



Jag vet inte riktigt var jag är. Känns det tryggt?

2010-04-18 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0