"Raring jag ääär Dramaten!"

Hej hej hallå!!

Jag tänkte äntligen ta tag i den här konspiratoriska soppan och skriva ett inlägg!

Lite i efterhand så här vill jag bara tillägga att Pers födelsedag - fredagen - var underbar!
Bilder på detta festande i schokladindränkt pankakstårta och krigsmålning av nutella tänkte jag också lägga upp ^^

Jag har annars tillbringat helgen med att sälja Wirum glass - godaste glassen jag någonsin smakat, lakrits glassen slår nog allt. Trivs jätte bra med mitt jobb!

Coupling maraton tills nu, helt underbart. Jag tor att de sätter allt rätt.. Jag går och fnissar för mig själv ibland när någon replik dyker upp i huvet.. Nej då, jag är inte knäpp.

Ichi ligger vid mina fötter och min kära "särbo" Petter sitter bredvid mig, kan det bli mer mysigt? Ja kanske om jag hade en påse körsbär bredvid mig...

Nä, jag är alledeles för sliten efter helgens sociala bravader för att orka skriva något mer sammanhängande.
But I´ll be back!!!  Var så säker..

([email protected] tar gärna emot matlagningsförslag, sista måltiden etc.)

Sleep tight
//Astrid och Ichi
Gulahusets kigsmålningJag passade på att dansa lite vals med Dassie idag också


Kommentarer
Postat av: Freja

jag är mycket oroad över självmordskatten. tänk om katten lyckas ta sitt liv, försvinner då bloggen? borde ni inte lägga in katten? eller få katten att gå i terapi? bada katten i johannesört? lilla lilla katten.

2010-04-06 @ 15:50:06
URL: http://www.myspace.com/frejager

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0