Jag tar över!

Jag är ensam hemma idag. Det är något som sällan händer nu för tiden!
Jag minns minsann när jag bodde ensam här.
Och vantrivdes.

Det är ändå ganska skitsvårt att hitta inspiration för att göra något idag, trots fantastiskt väder.
Jag hamnar så lätt framför datorn med det senaste DoctorWho-avsnittet och choklad i diverse former! (Igår när jag kom till jobbet blev jag så glad att jag nästan började gråta, för på tvättmaskinen fanns en hälsning och ett påskägg fyllt med choklad. Vem har världens bästa jobb?)

Och så är det detdär dilemmat med den fasansfulla envägskommunikationen som det här ändå är. Jag ska svara lite nu.
Belle: Ichi är en Pomeranian. Eller en pälsdrake. :P Och Astrid är den Astrid du lyckats träffa ett par gånger, för länge sedan. När kommer du och hälsar på?
Freja: Astrid är nog den pussochkram-vänligaste i hushållet så det är bara att tvinga på henne med.
Billy: Att bli liknad vid Ku Klux Klan är kanske inget jag uppskattar, but if it makes you feel good... :P


 

 

/Maria


Kommentarer
Postat av: Freja

näää. säg inte att det ser ut sådär hos er nu??!!!! det kan det väl inte göra???

2010-04-04 @ 15:54:50
Postat av: Per Gustavsson

Det är bra. Håll Götehult igång. Lev väl!

2010-04-04 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0