Välkommen till Konspirationen!

Det var idag idén kläcktes.
Astrid hade just kommit med ett flyttlass, jag satt och stressade i sig mat för att sedan åka till jobbet och Per gjorde...något.
Någon sa: "Bloggen är vårt öde!". Jag minns inte vem, det var inte jag.

Så här sitter vi nu. Jag har fått äran att skriva första inlägget i jag-form. Övervakad av de två andra. Givetvis.

Idéer om design har börjat skapas (sneaky-Billy, välkommen till konspirationen, som webmaster) och Laleh underhåller och inspirerar.

Och vi tänkte väl starta som sig bör.


Välkomna! Nu börjar konspirationen.

/Maria



Kommentarer
Postat av: billy

så gärna så :) förövrigt så var det verkligen på tiden ;)

2010-03-29 @ 21:29:11
Postat av: Anna

Detta kan ju inte gå bra =S

2010-03-29 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0