Livet i sig bara.. och lite äventyrs lusta!

Ja, nu var det ju ett tag sen sist. Men nu fick jag faktiskt en välldans lust att skriva.

Lyssnar på Mumford & Sons.

Underbart.


Äventyrs lusta var det! Sitter här på min säng med sprakande brasa och funderar på mitt nästa äventyr. Grekland kanske? Jag är sugen på att resa igen. Men eftersom jag nu mer har ett jobb - ledig två dagar i veckan - blir det väl Kalmar eller något närmare istället..

Hmm.. Måste säga att det är en mycket berusande musik det här.

Modeshow skulle det ju blivit imorgon, iförd höga klackar, fint hår och fina kläder skulle jag svassat ner för catwalken, men som sagt har jag ju ett jobb, som tyvärr råkar vara extra viktigt imorgon. Fast det gör inget - jag är deras första modell nästa gvång. Och dessutom lär det bli en riktigt kul dag imorgon på glasseriet.

Tjofadderittan!

Snart kommer BillyBoy - jägermeistern ska införas i hushållet. Väntar på Gulan (som jag förövrigt ska fria till ikväll!) så att vi alla kan äta lite kladdkaka - nationalmaten i det här landet.

Ichi ligger här och snusar. Min lilla pälsdrake.

Undrar om jag ska införa lite kläder och skor i den här bloggen? Hmm.. Jag får bli modebloggare och ta fina kort där jag poesar tillsammans med korna! HA!
Det skulle vara något det.

Förövrigt saknar jag Tisse(bästa vän och nu mera Arboga bo), tror det får bli en kidnappning snart om hon inte kommer hit.

Nä, nu har jag svamlat tillreckligt. Här får ni lite fina bilder på Ichi istället.








//Bambi*


Kommentarer
Postat av: Isabel

I have to say, din lilla pälsboll is really cute! :)

2010-05-24 @ 13:20:37
URL: http://isabellicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0